vazhlyve ogoloshennya red

З 1 січня заявки на всеукраїнські змагання подаватимуться тільки через Електронний офіс ФЛАУ. Особи які не є членами ФЛАУ не будуть допущені до змагань!

  16-17 вересня у Вінниці відбулося засідання Ради ФЛАУ. Одним з головних питань, які на ньому розглядалися – остаточне затвердження Положення про членство в Громадській спілці «Федерація легкої атлетики України»,яке визначає порядок набуття та припинення членства у Федерації легкої атлетики України, права та обов’язки членів, порядок їх обліку у Федерації легкої атлетики України, порядок переходу членів між територіальними федераціями з легкої атлетики та порядок надання дозволу членам ФЛАУ представляти іноземні клуби на міжнародних стартах. Повністю з текстом положення можна ознайомитись за посиланням>> 

 Відмітимо, що Члени ФЛАУ зобов'язані сплачувати членські внески та внески учасників в розмірі та в порядку, встановленому Положенням про членство у ФЛАУ.
Обов’язковою умовою членства у ФЛАУ є сплата:

Вступний членського внеску у розмірі:
до 18 років 25 гривень
18 років і старше  100 гривень
Щорічний членський внесок у розмірі
до 18 років 25 гривень
18 років і старше 100 гривень

 Також а засіданні Ради ФЛАУ (яке відбулося 16-17 вересня у Вінниці) представник Комісії змагань Іван Качківський доповів присутнім про стан впровадження аналітичної системи підтримки діяльності Федерації «Електронний офіс ФЛАУ», виконану роботу з її вдосконалення та виправлення недоліків. Літнього сезону-2017 «Електронний офіс ФЛАУ» працював у тестовому режимі. Комісія змагань оцінила роботу системи, як успішну. У підсумку «Електронний офіс ФЛАУ» вирішено запровадити з 1 січня 2018 року у повноцінному режимі.   Зокрема, за допомогою системи здійснюватимуться контроль за територіальною приналежністю відповідно до Положення про членство в ГС «Федерація легкої атлетики України», контроль сплати членських внесків, вчасного перерахування відсотків від сплати внесків до ФЛАУ, допуску до участі у змаганнях згідно регламентів, а також ведення обліку членських квитків. Для кожного члена ФЛАУ створюється паспорт члена ФЛАУ. У паспорті члена ФЛАУ зазначаються персональні дані, інформація про спортивну діяльність члена ФЛАУ, термін дії спортивного паспорту, інформація облікової картки відомості про сплату членських внесків та профайл атлета.

 Отож з 1 січня заявки на змагання подаватимуться лише через електронний офіс ФЛАУ, і включити в заявку можна лише членів Львівської федерації легкої атлетики, профайл яких створений у електронному офісі ФЛАУ (обов'язковою умовою включення в базу даних ТФЛА є стплата членського внеску та надання документів поданих у списку нижче).
 

На основі прийнятих рішень і затвердженого положення Львівська Федерація Легкої атлетики звертається до усіх керівників осередків легкої атлетики Львівської області з проханням надати в електронному вигляді:

  • список членів осередку Львівської федерації легкої атлетики у заданому форматі (завантажити таблицю можна тут>>)
  • документи необхідні для набуття членства для нових членів ФЛАУ (кандидатів у члени ФЛАУ)
  • фотокартки для отримання членських квитків (як для членів ФЛАУ так і для кандидатів).
  • Заповнену анкету зі згодою на використання персональних даних та ксерокопію паспорта (Зразок можна завантажити тут>>);

 Наголошуємо що один спортсмен може бути поданий в списку лише від одного осередку! В таблиці при заповненні обов'язково вказати ФСТ та спортивний клуб (якщо є).  У графі "статус" вказати варіант:

  • 1. Спортсмен,
  • 2. Тренер,
  • 3. Суддя,
  • 4. Офіційна особа.

У графі "Статус по відношенню до штатної збірної команди України" вказати варіант:

  • 1. Член штатної збірної команди України
  • 2. Кандидат до штатної збірної команди України
  • 3. Резерв штатної збірної команди України
  • 4. Інше

Для нових членів ФЛАУ (кандидатів у члени ФЛАУ) крім сплати вступного внеску надати документи:
- Особиса заява, подана до статутного керівного органу ТФЛА. (Зразок можна завантажити тут>>)

До заяви кандидат у члени ФЛАУ додає (в електронному вигляді):
- Заповнену анкету зі згодою на використання персональних даних (Зразок можна завантажити тут>>);
- Фотокартку у форматі .jpeg;
- Документ (підтвердження) про сплату вступних та членських внесків.

Списки членів осередків та документи потрібні для створення профайлів нових членів ФЛАУ просимо надсилати на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.